Wednesday, July 29, 2009

爱得更简单-吴若权 著

This book has been buried in the bookshelf for years. Last night, somehow, it appeared on the floor. I don't understand this wat the writer is talking about when I read it four years ago.
On the cover, it says:
简单,是检验爱情品质的客观标准;
复杂艰难的感情难以地久天长。
爱情,因为简单,没有负担!
U understand bo?
If you don't, don't worry.... Coz I only understand half half nia...
But the sentence seems pro, so I put it to let you think..
The half I get is:
虽然我的生活平淡无奇,
有了你,一切都变得多姿多彩.
一句爱你,一句想你,都能让我如此心暖,
对你,我没有猜疑,
只想告诉你,谢谢你,叶芳芳小姐~
让我的生活如此简单快乐.
我也想你哟。。

No comments:

Post a Comment